Voor 23:59 uur besteld op werkdagen morgen in huis Shop nu
Dit kan via de rode button rechts onderaan elke pagina. Op mobiele apparaten is deze chat button alleen zichtbaar op deze pagina.
Heb je een vraag, een klacht of wil je iets aan ons kwijt? Dit mag je altijd mailen naar [email protected] Op werkdagen heb je reactie binnen 6 uur.
Voeg 085-8881540 toe aan je contacten en stuur je berichtje naar dit nummer via WhatsApp.
We staan je graag te woord.
Bellen mag naar
085-8881540
Telefonische openingstijden
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 13:00-15:00 uur.
Adres:
Ik Ben Zo Mooi
Haltestraat 82
4411NH Rilland
Kvk: 74626264.
Ik Ben Zo Mooi is onderdeel van VL VOF.
BTW-nummer Nederland: NL859973323B01.
BTW-nummer België: BE0734.984.539
KNAB BANK: NL15 KNAB 0256 4931 46
Betalingen vanuit buitenland:
IBAN: NL15 KNAB 0256 4931 46
BIC: KNABNL2H
Naast de BIC wordt er ook wel gevraagd om de adresgegevens van Knab:
Naam bank: Knab
BIC: KNABNL2H
Adres: Capellalaan 25, 2132 JK, Hoofddorp
Knab maakt voor het verwerken van internationale overboekingen gebruik van een tussenbank (ook wel bekend als ‘intermediary bank’). Naast de gegevens van Knab heb je ook de gegevens van deze bank nodig om een overboeking te kunnen ontvangen.
Naam intermediary bank: ABN Amro
BIC: ABNANL2A
Adres: Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onder de €50,00 betaal je een bijdrage in de verzendkosten van €4,49.
Boven de €50,00 wordt jouw bestelling gratis verzonden.
Voor meer informatie over de levertijd en kosten klik hier.
Voor 16:00 uur besteld en betaald is dezelfde werkdag verzonden*
Je ontvangt een bericht zodra je pakket is verzonden.
Producten met levertijd
Bestel je meerdere producten (met levertijd en zonder levertijd) dan wordt
je bestelling pas verzonden zodra deze compleet is.
Indien je producten die direct leverbaar zijn z.s.m. wilt ontvangen plaats dan
hiervoor een aparte bestelling. Deze artikelen worden dan indien voor 16:00 uur* besteld en betaald dezelfde werkdag nog verzonden.
*Indien er extra levertijd van toepassing is staat dit bij het product vermeld.
Levertijd bij betaling via iDEAL of overschrijving
iDEAL betalingen worden direct verwerkt.
Houdt bij overschrijving er rekening mee dat de verwerking hiervan langer duurt.
Normaal gesproken is de betaling binnen 1 werkdag bij ons binnen.
Betalingen vanuit België 1- 3 werkdagen.
Klik op deze link en vul jouw postcode en huisnummer in als je (nog) geen Track & Trace-code hebt, maar wel wilt weten hoe laat je de bezorger kunt verwachten. Scroll op de pagina die opent naar onderen totdat je de postcode kunt invullen.
Levering via de brievenbuspost duurt soms helaas langer. Ook bezorgen de postbodes niet elke dag briefpost in alle regio's.
Als je een mail hebt gehad dat jouw pakketje is verzonden dan is deze ook verstuurd.
Over de levering kunnen wij helaas geen garantie doen, omdat we hierin afhankelijk zijn van de PostNL. In de meeste gevallen zal het pakketje vandaag/morgen zeker geleverd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan graag contact met ons opnemen.
De marge op producten met een lage waarde is zo klein dat we hierop geen uitzondering kunnen maken. Behalve verzendkosten hebben we ook materiaal/personeels kosten om het item netjes in te pakken en te verzenden. Daarom is verzenden pas gratis vanaf €50,- en kunnen we geen uitzondering maken voor briefpost.
Voor alle producten die je bij Ikbenzomooi.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dien je contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien je dan zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Ja dat kan zeker. Maak hiervoor een keuze uit onze collectie wenskaarten. Een tekstje kun je eventueel gelijk bij de kaart opgeven of in de laatste stap van de winkelwagen bij opmerkingen. Wij zullen deze tekst dan op de kaart zetten. In de laatste stap van de winkelwagen kun je daarnaast ook aangeven dat je jouw cadeautje gratis wil laten inpakken. Wij zullen dit, indien het product goed in te pakken is en het niet te druk is, graag voor je doen.
Je kunt inloggen op jouw account via onderstaande link en de status van jouw bestelling bekijken.
https://www.ikbenzomooi.nl/account/
Heb je geen account?
Maak er dan eenvoudig een aan via onderstaande link. https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/
Krijg je de melding "Deze e-mail is niet gevonden in onze administratie"?
Dan heb je nog geen account. Maak dan eenvoudig een account aan via deze link: https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/
Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt dan inloggen en jouw geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestellingen bekijken en eventueel betalen.
Betaling mislukt?
Onderstaand is alleen van toepassing als je betaling is mislukt. Is je betaling mislukt of wil je met een andere methode betalen dan verzoeken wij je in te loggen op onze webwinkel. Via www.ikbenzomooi.nl kun je bij Mijn account (rechtsbovenaan elke pagina) inloggen.
In Mijn Account staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen.
Zodra je bent ingelogd kun je onderstaande stappen volgen:
Heb je geen account?
Maak er dan eenvoudig één aan via onderstaande link. Klik op de knop "Account aanmaken": https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/login/
Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kan dan inloggen en je geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestelling bekijken en eventueel betalen.
Lukt bovenstaand niet? Dan kun je het bedrag overmaken op IBAN: NL11ABNA0524007748 ten name van Ikbenzomooi.nl onder vermelding van je ordernummer. Dit ordernummer vind je in het mailtje wat je van ons hebt ontvangen. Kun je het ordernummer niet vinden? Vermeldt dan jouw volledige naam + afleveradres bij de de betaling.
Betaal je vanuit het buitenland dan zijn dit de bankrekeninggegevens: IBAN: NL11ABNA0524007748 en BIC: ABNANL2A.
Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.
Heb je gekozen voor betaling met AfterPay/Billink? Dan moeten het aflever en factuuradres hetzelfde zijn. Anders accepteert AfterPay/Billink de aanvraag niet.
Per bestelling mag je maar 1 code gebruiken. Kies dus vooraf welke code jou het meest voordeel oplevert.
Wanneer een bestelling doormiddel van een kortingscode onder de €49,00 bedraagt worden er automatisch verzendkosten in rekening gebracht. Je kan het aankoopbedrag dan aanvullen of kiezen om de code niet te gebruiken.
Vanaf je 2e bestelling krijg je een vaste korting van 8%. Deze wordt bij klanten met een account automatisch verrekend. Hier hoeven ze dus niks voor te doen. En deze korting kan wel in combinatie met een kortingscode worden verwerkt.
Waarschijnlijk is deze verlopen of niet geldig op het door jou bestelde product. Staat er een datum bij de code vermeld? Zo niet, neem dan even contact met ons op dan lossen wij het op.
In geval van een actie geldt deze vaak alleen voor een bepaalde categorie. Kijk dus goed of jou product hierbinnen valt. Anders werkt de code niet.
Het kan nog enkele dagen duren voordat je de link ontvangt. Afterpay/Billink verstuurt deze pas na ongeveer 7 dagen. Afterpay/Billink stuurt dan zelf een mail met de link en het bedrag en hoe de klant kan betalen. Je kan de factuur ook nog een keer zelf opvragen op de site van Afterpay/Billink.
Zie voor alle info: https://www.ikbenzomooi.nl/nl/service/payment-methods/
Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.
Retouren worden binnen enkele werkdagen (nadat jij je retour hebt opgestuurd) ontvangen en verwerkt.
Voor alle informatie over retourneren via de brievenbuspost klik hier.
Je winkelwagen is nog leeg. Vul hem nu met je favoriete items.