Cadeautje? Bestel de gratis e-card mee
Ga naar verlanglijst Verlanglijstje

Winkelwagen

Je winkelwagen is nog leeg. Vul deze nu met de leukste items uit onze shop.

Contact

Contact opnemen met Ik Ben Zo Mooi

Voor vragen kun je onderstaand de pagina met meest gestelde vragen bekijken. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier (rechts) of...

...Chat met ons

Dit kan via de rode button rechts onderaan elke pagina. Op mobiele apparaten is deze chat button alleen zichtbaar op deze pagina. 

...Mail met ons

Heb je een vraag, een klacht of wil je iets aan ons kwijt? Dit mag je altijd mailen naar [email protected] Op werkdagen heb je reactie binnen 6 uur.

...WhatsApp

Voeg 085-8881540 toe aan je contacten en stuur je berichtje naar dit nummer via WhatsApp.

...Bel met ons

We staan je graag te woord.
Bellen mag naar 
085-8881540
(Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld)

Telefonische openingstijden
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 13:00-15:00 uur.


Gegevens

Adres:
Ik Ben Zo Mooi
Haltestraat 82
4411NH Rilland

Kvk: 
74626264.
Ik Ben Zo Mooi is onderdeel van VL VOF. 
BTW-nummer Nederland: NL859973323B01.
KNAB BANK: NL15 KNAB 0256 4931 46

Betalingen vanuit buitenland: 

IBAN: NL15 KNAB 0256 4931 46
BIC: KNABNL2H

Naast de BIC wordt er ook wel gevraagd om de adresgegevens van Knab:

Naam bank: Knab
BIC: KNABNL2H
Adres: Capellalaan 25, 2132 JK, Hoofddorp

Knab maakt voor het verwerken van internationale overboekingen gebruik van een tussenbank (ook wel bekend als ‘intermediary bank’). Naast de gegevens van Knab heb je ook de gegevens van deze bank nodig om een overboeking te kunnen ontvangen.

Naam intermediary bank: ABN Amro
BIC: ABNANL2A
Adres: Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam 

 

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Kom je er niet uit met ons? Dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.