Klantenservice en veelgestelde vragen

Contact gegevens

Contact opnemen met Ik Ben Zo Mooi

Voor vragen kun je onderstaand de pagina met meest gestelde vragen bekijken. Staat jouw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via het contactformulier (rechts). Of bel/app ons. Wij helpen jou graag.

Tip! Wil je snel en makkelijk shoppen en bestellen op jouw smartphone? 
Download dan hieronder Ik Ben Zo Mooi App:


 Download hier de Ik Ben Zo Mooi App in de App Store Download hier de Ik Ben Zo Mooi App in de Google Play Store

Chat met ons via de gele button rechtsonderaan elke pagina. Op mobiele apparaten is deze chat button alleen zichtbaar op deze pagina. 

Telefonische openingstijden:

Maandag tot donderdag: 9:00 uur - 16:00 uur (pauze van 12:00-13:00 uur)
Vrijdag: 9:00-16:00 uur  (pauze van 12:00-13:00 uur)
Telefoonnummer:
 085-8881540
E-mailadres: klantenservice@ikbenzomooi.nl
(reactie binnen 6 uur op werkdagen) 

Adres:
Ik Ben Zo Mooi
Oostpolder 1Q
4413NN Krabbendijke

Kvk: 
22055723
BTW-nummer: NL1438.33.959.B02
KNAB BANKNL15 KNAB 0256 4931 46

Betalingen vanuit buitenland: 

IBAN: NL15 KNAB 0256 4931 46
BIC: KNABNL2H

Naast de BIC wordt er ook wel gevraagd om de adresgegevens van Knab:

Naam bank: Knab
BIC: KNABNL2H
Adres: Capellalaan 25, 2132 JK, Hoofddorp

Knab maakt voor het verwerken van internationale overboekingen gebruik van een tussenbank (ook wel bekend als ‘intermediary bank’). Naast de gegevens van Knab heb je ook de gegevens van deze bank nodig om een overboeking te kunnen ontvangen.

Naam intermediary bank: ABN Amro
BIC: ABNANL2A
Adres: Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam 

Social Media 

Facebook pagina:
facebook.com/ikbenzomooi.nl
Facebook 
Instagram:
https://instagram.com/ikbenzomooi.nl/

Youtube kanaal:
https://www.youtube.com/user/ikbenzomooi

Google Plus pagina:
plus.google.com/+IkbenzomooiNlbabyenkind/

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. 
Toch vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens vind je hierboven.                                                             

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ik Ben Zo Mooi bij is aangesloten.’  


Veelgestelde vragen

1 Verzending & Levertijd
1.1 Wat zijn de verzendkosten in Nederland en België?
Onder de €20,00 betaal je een bijdrage in de verzendkosten van €3,49. 
Boven de €20,00 wordt  jouw bestelling gratis verzonden.

Voor meer informatie over de levertijd en kosten klik hier.

1.2 Wat is de levertijd?

Voor 21:00 uur besteld en betaald is dezelfde werkdag verzonden* 

  • U ontvangt een bericht zodra uw pakket is verzonden.
     

Producten met levertijd

  • Besteld je meerdere producten (met levertijd en zonder levertijd) dan wordt 
    je bestelling pas verzonden zodra deze compleet is. 
  • Indien je producten die direct leverbaar zijn z.s.m. wilt ontvangen plaatst u 
    hiervoor een aparte bestelling. Deze artikelen worden dan indien voor 21:00 uur* 
    besteld en betaald dezelfde werkdag nog verzonden.
     

Levertijd bij betaling via iDEAL of overschrijving 

  • iDEAL betalingen worden direct verwerkt.
  • Houdt bij overschrijving er rekening mee dat de verwerking hiervan langer duurt. 
    Normaal gesproken is de betaling binnen 1 werkdag bij ons binnen. 
    Betalingen vanuit België 1- 3 werkdagen. 


*Indien er extra levertijd van toepassing is staat dit bij het product vermeld.
1.3 Kan ik de bestelling ook ophalen in Krabbendijke?
Dat is zeker mogelijk. Je komt deze mogelijkheid vanzelf tegen tijdens het afrekenen. Uiteraard hoef je dan geen verzendkosten te betalen.
1.4 Hoe laat komt de pakket chauffeur?

Hoe laat komt de pakketchauffeur?

Vul hier jouw postcode en huisnummer in als je (nog) geen Track & Trace-code hebt, maar wel wilt weten hoe laat je de bezorger kunt verwachten.

1.5 Waarom is mijn brievenbus pakketje nog niet geleverd?
Levering via de brievenbuspost duurt soms helaas langer. Ook bezorgen de postbode niet elke dag briefpost in alle regio's. 

Als je een mail hebt gehad dat jouw pakketje is verzonden dan is deze ook verstuurd.

Over de levering kunnen wij helaas geen garantie doen omdat we hierin afhankelijk zijn van de PostNL. In de meeste gevallen zal het pakketje vandaag/morgen zeker geleverd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan graag contact met ons opnemen. 
2 Producten & garantie
2.1 Heb ik garantie op de producten?
Voor alle producten die je bij Ikbenzomooi.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dien je contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien je dan zo snel mogelijk van een passende oplossing. 
3 Bestellingen
3.1 Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
In de laatste stap van de winkelwagen kun je aangeven dat je jouw cadeautje wil laten inpakken. Wij zullen dit, indien het product goed in te pakken is en het niet te druk is, graag voor je doen.
3.2 Kan ik een kaartje meebestellen?
Ja dat kan zeker. Maak hiervoor een keuze uit onze collectie wenskaarten. Een tekstje kun je eventueel gelijk bij de kaart opgeven of in de laatste stap van de winkelwagen bij opmerkingen. Wij zullen deze tekst dan op de kaart zetten. In de laatste stap van de winkelwagen kun je daarnaast ook aangeven dat je jouw cadeautje gratis wil laten inpakken. Wij zullen dit, indien het product goed in te pakken is en het niet te druk is, graag voor je doen.
3.3 Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt inloggen op jouw account via onderstaande link en de status van jouw bestelling bekijken. 
https://www.ikbenzomooi.nl/nl/account/

Heb je geen account? 
Maak er dan eenvoudig een aan via onderstaande link. https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/

3.4 Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Via onderstaande link kun je jouw wachtwoord opvragen.
https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/password/

Krijg je de melding "Deze e-mail is niet gevonden in onze administratie"?
Dan heb je nog geen account. Maak dan eenvoudig een account aan via deze link: https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt dan inloggen en jouw geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestellingen bekijken en eventueel betalen.

3.5 Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik opnieuw betalen?

Betaling mislukt?
Onderstaand is alleen van toepassing als je betaling is mislukt. Is je betaling mislukt of wil je met een andere methode betalen dan verzoeken wij je in te loggen op onze webwinkel. Via www.ikbenzomooi.nl kun je bij Mijn account (rechtsbovenaan elke pagina) inloggen. 

In Mijn Account staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen.

Zodra je bent ingelogd kun je onderstaande stappen volgen:

1. Klik op "Mijn bestellingen"
2. Klik achter de factuur op "Bekijken"
3. Klik daarna op "Nu betalen" achter de openstaande factuur en volg de stappen.

Heb je geen account? 
Maak er dan eenvoudig één aan via onderstaande link. Klik op de knop "Account aanmaken": https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/login/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je kan dan inloggen en je geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kun je dus ook eerder geplaatste bestelling bekijken en eventueel betalen.

Lukt bovenstaand niet? 
Dan kun je het bedrag overmaken op IBAN: NL11ABNA0524007748 ten name van Ikbenzomooi.nl onder vermelding van je ordernummer. Dit ordernummer vind je in het mailtje wat je van ons hebt ontvangen. Kun je het ordernummer niet vinden? Vermeldt dan jouw volledige naam + afleveradres bij de de betaling.

Betaal je vanuit het buitenland dan zijn dit de bankrekeninggegevens: IBAN: NL11ABNA0524007748 en BIC: ABNANL2A.

3.6 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.
3.7 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
Indien er geen levertijd bij het product staat vermeldt wordt de bestelling voor 21:00 uur besteld op werkdagen dezelfde dag nog verzonden. 

Bestel je meerdere producten waarvan één product levertijd heeft dan wordt de bestelling uitgeleverd zodra dit product binnen is.
 

Wil je een van de andere producten die wel op voorraad zijn direct ontvangen dan dien je hiervoor een aparte bestelling aan te maken. Zodat deze direct geleverd kan worden.

Hoe laat komt de pakketchauffeur?

Vul hier jouw postcode en huisnummer in als je (nog) geen Track & Trace-code hebt, maar wel wilt weten hoe laat je de bezorger kunt verwachten.

 

3.8 Het lukt me niet om mijn bestelling af te ronden. Wat kan ik doen?

Heb je gekozen voor betaling met AfterPay/Billink? Dan moeten het aflever en factuuradres hetzelfde zijn. Anders accepteert AfterPay/Billink de aanvraag niet.

Krijg je een andere foutmelding neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder. 
4 Bestellingen via Bol.com
4.1 Hoe kan ik een bestelling via Bol.com retourneren?
Bestellingen die via Bol.com zijn gedaan kun je ook via Bol.com retourneren. Log hiervoor in op jouw Bol.com account en meld de retour aan. Je ontvang dan een retouretiket waarmee de bestelling gratis geretourneerd kan worden. Let op doe dit wel binnen 14 dagen na aankoop. Na deze periode mogen er geen producten retour worden gestuurd. 
Nadat de retour bij ons is binnengekomen verwerken we dit in jouw account. Bol.com zorgt verder voor de afhandeling van de creditering. 
5 Betalingen en kortingscodes
5.1 Waarom lukt het betalen via Afterpay niet?
Afterpay werkt niet in combinatie met Afhalen op Locatie. Maar alleen als het afleveradres ook het huisadres is.

Voor meer informatie over betalen met Afterpay verwijs ik je graag naar deze pagina met uitleg over Afterpay en onze andere betaalmethoden.
5.2 Hoe kan ik twee of meerdere kortingscodes gebruiken?

Per bestelling mag je maar 1 code gebruiken. Kies dus vooraf welke code jou het meest voordeel oplevert. 

Wanneer een bestelling doormiddel van een kortingscode onder de €20,00 bedraagt worden er automatisch verzendkosten in rekening gebracht. Je kan het aankoopbedrag dan aanvullen of kiezen om de code niet te gebruiken.

Vanaf je 2e bestelling krijg je een vaste korting van 8%. Deze wordt bij klanten met een account automatisch verrekend. Hier hoeven ze dus niks voor te doen. En deze korting kan wel in combinatie met een kortinscode worden verwerkt.

5.3 Mijn kortingscode werkt niet?
Waarschijnlijk is deze verlopen of niet geldig op het door jou bestelde product. Staat er een datum bij de code vermeld? Zo niet, neem dan even contact met ons op dan lossen wij het op. 

In geval van een actie geld deze vaak alleen voor een bepaalde categorie. Kijk dus goed of jou product hierbinnen valt. Anders werkt de code niet.
5.4 Ik heb geen betaallink via Afterpay of Billink ontvangen.

Het kan nog enkele dagen duren voordat je de link ontvangt. Afterpay/Billink verstuurt deze pas na ongeveer 7 dagen. Afterpay/Billink stuurt dan zelf een mail met de link en het bedrag en hoe de klant kan betalen. Je kand de factuur ook nog een keer zelf opvragen op de site van Afterpay/Billink.

Zie voor alle info: https://www.ikbenzomooi.nl/nl/service/payment-methods/


6 Retouren
6.1 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier.
6.2 Levertijd verwerking retourzending
Retouren worden op één punt per land verzameld en dan 1x per week naar ons verzonden waarna ze direct verwerkt worden. Het kan dus tot 14 dagen duren voordat jouw retour verwerkt is. 
6.3 Hoe kan ik retourneren via de brievenbuspost?
Voor alle informatie over retourneren via de brievenbuspost klik hier.
7 Juul Design & Designed 4 Kids lampen bestellingen
7.1 Waarom heb ik mijn Juul Design of Designed 4 kids lamp nog niet ontvangen?
 De lamp heeft een levertijd van 1 week zoals op de site vermeldt. Dus het kan nog eventjes duren voordat de handgemaakte lamp vanuit het Juul Design atelier aan jou wordt verstuurd. Juul Design verstuurd de lampen via DPD. Indien bekend sturen wij jou de track en trace code toe. 
Neem contact met ons op
* Deze gegevens graag invullen